13 Januari 2006

Bulan Sempit

Wahhh, bulan ni mcm2 aku nak bayar , rutex, insuran kete..bermakna ada tambahan sikit dalam perbelanjaan aku berbanding bulan2 sebelum. dah wat spreadsheet, tapi cam shit jek . tak leh implement gak, balik kg, banyak intangible cost, main huluq2 jek , tahu2 dah sifar dalam kantung, lalu tol, raba poket ada habuk je, raba kat dalam poket kiri , phew !! ada lagi saki baki siling2 yang tidak ku pandang di awal bulan, nah ! sekrang , tebalkan muka begging ambil siling ... hehhe..... pengajaran tu ...

Wife aku baru kerja , bermakna duit belanja kene huluq gak...nah !! kat mana nak cekau lagi ... hehhe....aku main silap mata jek ... asal ada jek ... pakai dulu .... dah tak de , kita kow tim lain ... dunia rumah tangga penuh silap mata ... semlm pun wife aku wat silap mata...tgh2 tak de duit ,,,,raba2 dalam wallet, ada terselit not rm50 2 keping...wow !! magic tul !! rezeki tak di sangka macam dalam ayat seribu dinar lak ... hehhehe

pepehal .. aku masih leh makan nasi ... apa kabar sedara kita di Pakistan ??

Tiada ulasan: