23 Januari 2006

Pertama + Sogo + TAR + endless journey
"Jom, Pertama, abng nak cari kasut
, sementara ada duit hasil claim aku masa pi Sepang itu hari " . Set !!
Ramai orang tak terkata, bosan melihat pasangan2 poyo dengan si balak gah berkata tahu itu dan ini, kenal orang itu dan ini, dapat call dari sana dan sini, kununya sibuk sangat, kununnya key person...maka kagumlah awek melihat karisma balaknya...hehe...ptuii.!!

aku ke tingkat atas, boring melihat sang dara mengushar menanyakan barang pilihan hati, erh,...berkenan aku dengan tag harga 79.90, GA Blue , aku tak kisah jenama apa . janji tag harga dan pattern menepati ...kmbinasi yang agak payah di cari , harga dan pattern yg secocok.. Berikan aku yg ini... Ya! aku sudah berkasut baru ! Terima Kasih Yati kerna memberikan aku duit claim Sepang, dapat aku berkaki baru !! Isnin datang aku bergaya dengan sepatu ini ... hahaha....

Erhm..ke Sogo pulak ... boring ...mari kita ke TAR ... halamak !! sesak nafas...argh....orang terlalu krauded !! aku bosan dengan suasana ini...oksigen yang kurang di campur dengan kentut2 tidak bernama .. argh...ayuh mari kita pulang sayang......AY dah menangis ....menangis melihat insan berpelukan , menangis melihat aurat terpampang, yeahh,.argh...kain putih AY sudah tercarik .... inilah realiti .... !!

1 ulasan:

Suhaila Mohd Shukor berkata...

Bagus cerita-cerita kat sini. Teruskan.