05 Januari 2006

Ishh...sesuatu aa dia ni ..

siak aarr sen , kasi kenal aku terma baru ni , hehe...pepehal , rancangan aku nak bistroing mlm tadi on cam biasa setelah tertangguh selama 2 minggu ghasenye...lepas kelas aku rempit ke bistro sebelah Giant Kelana Jaya tu, order nescafe panas sama air mineral..sen pelik , kenapa ada item kedua ? ku katakan , abdomenku sudah penuh dengan bahan2 toksik yg al kununnya perlu di nyahkan dengan air mineral, sen senyum sinis, aku perlu hapgrade level kesihatan aku kerna temph masa tidurku lately sudah berkurang

sen cam biasa ngan milo kosong dia, orang lelaki suka betul ngan mende2 kafein ni, kawan aku kat Lipis si Kumprinx tu minat nescafe gak, aku skang dah teruja ngan nescafe arabica, siut aa,,ntah apa dia isi dalam tu , ada cap halal JAKIM ok aa kot ..aku belasah aa....yg penting otak aku jadi waras selepas menghirup nescafe ...syryyppppppppp.......

mulakan hari anda dengan tasbih, tahmid dan takbir , selepas hirup aa nescafe .......yummy !! gunx sukakannya...

Tiada ulasan: