05 Oktober 2005

Perghhh

lately aku agak penat bila balik kerja...mungkin tak biasa tempat kerja yg jauh...dulu senang je rempit ke taman desa..nahh! skang hamekk kooo ...sepang terus....naik kematu buntut nak sampai rumah...tapi kalau aku ada motor yg CC besar sikit...for sure aku rempit jee...tak minat aku follow belakang lori ..hujan tu biasa aa bagi mat rempit...dah memang lumrah alam...tapi jam itulah menyebabkan aku rasa cam nak keluar dari kereta dan berlari2 anak terus ke flat aku mendakap wife anak aku .... ehehe ..

8 ke 20 ??
soalan ni akan selalu berlegar bila time ramadhan,,,kita sibuk dok tanya hang wat 20 ke 8 ??? mende tu dua-dua ok ... rasullah mengamalkan 8 , dan saidina omar mengamalkan 20 , tak silap aku saidina othman 36 (correct me if i;m wrong)..yang penting hang datang ke masjid dan buat secara santai , tak macam f1 !!

tapi mlm tadi , happening giler masjid tabung haji ..ramai giler ...melimpah ruah jemaah ,,hehhe..... lupa lak aku nak bawa digicam ... nak snap ... !! pastu aku nak snap lak minggu ke 3 ...nak compare....hehhee...

Kete Spot
aku beli kete mainan kat AY..lately dia kurang tidur .. aktif sesangat...kalau dengar aku pusingkan tayar kete tu ... mata dia akan segera berpaling dan terus merangkak dengam kelajuan cahaya kearahku... laju gila dia merangkak...kalau dia berdiri esok...perghh....jenuh nak kejar nii.... anyway ,.... i love u my son !!

Tiada ulasan: