11 Oktober 2005

Louuudd--Speaker
ahad lepas, aku belikan henpon baru kat my beloved wife, henpon lama latetly banyak sangat problemonyer...so , better kasi angkat satu. aku belasah yg poliponik dan ada loudspeaker..utiliti ni amat aku suka, kerna memudahkan pergerakan aku bila ada orang call waktu tangan dan kaki sedang bekerja. set to loud speaker, dahh ! cakap aa... price : rm 280 , nokia

Buku
Dah lama aku tak beli buku kat MPH, last week aku belasah turnn kat Mid Valley , MPH dia amat aku suka,. besar dan nbanyak sekali buku2 yg menarik....better try aa pi !! aku belasah buku Jakarta Strut, framework java utk implement MVC for web based app. Ya Allah! Mudahkan bagi ku menuntut ilmu ini !!

Buka Pose @ iftar
so far, baru sekali aku buat secara berjemaah, buka posa...itupun kawan aku ajak pi buka kat rumah dia...apa laga....torruss aaa... seblm tu aku beli dulu sate + murtabak kat param {PAsar RAMadhan} depan rumah..sebenarnya syok iftar ramai2 ni ... bila korang nak ajak aku anka beranak buka kat rumah hang pa ??? hehhee...

1 ulasan:

bayam berkata...

marilah berbuka bersama saya di KD.. bawa la bersama ayam golek..