27 Oktober 2005

demi masa



penat cari parking mid valley, yati habaq better aku cari jam kat sana...depan carefour katanya , lawa2 !! mulah ! mulah !! .... baiklah aku cuba....

sebenarnya , aku nak ke Petaling Street je terus , tapi memandangkan situ tak soleh sikit tempatnya , dan di bulan ramadhan pulak ni, mata, hidung , telinga semua kene insuran (bulan2 lain gak !!) , so aku ikutkan ajer mengushar kat sana....

puas gak nak cari carefour , walaupun sebenarnya mudah, kalau tengok kat sign bod, tapi saja gatal2 rayau2 ...

last depan carefour tu , terjujul aa kedai jam , kecik je tapi packed ngan jam , jam versi funfair , letak kat depan , jam yg kasta tinggi sikit, letak kat dalam , locked,

so, aku memang suka jam ala2 GShock ni , tapi mata aku terushar Casio Illuminator , wahhh .. kaler kuning kat begian interface dia... tali dia getah warna hitam gray2 sikit.... hati aku dah nekad,

"buka jap, keluarkan yg kaler kuning tu..."
baper harga
"rm128"

pum! dia letak calculator, kira2 pap! turun jadi 109.xx, lohh...siut je aku tak tawar lagi dah turun ...

"seratus aa senang" , aku kasi padangan
angguk tokey tu. *ceh!! mesti leh kow tim turun lagi ...!!! grrrr!!!*

dalam poket aku ada rm50 jek ,, kejar ke ATM, semua rosak !! halamak !!
camner ??? aku raba poschback aku , lohh !! ada pecahan duit rm100 , utk not rm1 dan rm5 khas utk raya.... aku pejam mata, hamek rm5 tu dum!! letak kat kaunter...

sengih je tokey tu dapat duit pecah bau bank lagi .... hampehhh ....

anyway , ALHAMDULILLAH , Allah beri rezeki jam kat aku .. Thank You Allah !!

3 ulasan:

bayam berkata...

cheh kalau x kaler merah musti kuning.. huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

sib baik bulan pose
kalau tidak aku mesti jd nasi tambah

Tanpa Nama berkata...

aiiyaaa..ini taaun aa ada happenning lor..lu sula angkat jam balu lorr..ala gayer lor pakei hali laya lorr..lia nomber ala digital..yat yee sam sei emm lok chat pat kaw sap...ho leng maa !!