22 Ogos 2005

Kendu

dah lama famili aku tak wat kenduri kawin, semlm sedara terdekat aku kawin...ni lah masa aku nak jumpa sedara mara ku....best sakan aa jumpa .. mende ni pun kira sunnah aa kan ... rapatkan silaturrahim...depa2 ni semua kawan arwah bapak aku dulu....so , aku kira reconnect balik link yg dah lama down ... tanya kabar, tanya lubang bisness ..e cehh...hahhaa....

sempat borak ngan pak cu aku sorang ni .. kaki bisness dan juga at the same time bende2 agama jaga...antara yg aku tabik spring gak aaa....bisness challet, tadika, jual henpon, dan terbaru tulis buku pra-sekolah ...perghh....sakan-sakan ...kete pun dah upgrade ....pakai perdana...dulu kete cabuk jek ....hhehehe....

tumpang gembira tengk sedara mara berjaya ,,..baguih! baguih .. di samping citer kejayaan ni , ada gak berita sedih ... kat abg aku ....ermhh....tak perlu di dedahkan kat sini ...hehehe....nnt tak ceria lak ....kuikuikui....

kengkawan acara mengeteh ramai yg show up....bukan senang nak kumpul balik rakan2 'woodstock' aku nihh...haha....mostly semua dah ada 'gerabak'....dulu sembang pasal rim , ekzos, karburator, korek blok, overhaul, tayar sotong...sekrang pasal pampers, lampin, demam kuning, yuran sekolah, ......hahhahah.....peralihan masa....

masa yang mendekatkan kita dengan liang lahad.....ntah bila..... wake up ! wake up !!

Tiada ulasan: