26 Ogos 2005

Edisi Khas - Jejak _versi_gatal_tangan

saje aku up slot ni , pasal aku suka rewind pengalaman aku dulu .. sayang rasanya aku tak tulih kat sini ...

kan apa , kalau tak teringat satu lagu aku pasti aku terbayang peristiwa yang kebetulan bermakna dalam diari hidup aku.

Smell Like Teen Spirit - Nirvana
-masa tu kul 3 pagi, aku time tu tingkatan 4 , zaman rebel , masa kenduri kawin member aku, menjadi rutin kat kg aku , akan berjaga sampai pagi utk kerja2 mesin kelapa...
so, kami pun membuang masa berborak bende ntah apa2 ... salah sorang kawan aku tuh , study kat itm shah alam , dia kuwo satu kaset dubbing, lalu memasang pada kaset cabuk dia...

"weeiii..lagu apa ni ?" tanyaku dgn nada kepelikan
"Dengar aa dulu ..."

wahhh...ni lagu menatang apa pulak ...nak kata rock tak , nak kata dikir barat lagi tersasar...start dari tu aku terpengaruh ,,,hehhe...hampeh lu ....

tapi bukan aku nak citer kat lagu tu ,, tapi peristiwa tu jek ..skang mostly payah nak dapat ...semua kenduri dah outsource ...

1 ulasan:

Kumprinx berkata...

Ha'ah. kenduri zaman skang ni dah tak cool dah. boring...