10 Jun 2005

Lonely again ...

rumah aku kembali sunyi sepi .. mak aku pulang ke Maran tadi pagi ... meriah tul !! merata aku bawa merempit sampai serender dah mak aku nak ikut ... last2 mlm tadi end up dengan lepak rumah ... minum2 sambil menonton ... best dan sangat best ... teringat zaman kecik2 lak ... paling tak best, mak aku buka tembelang aku kat wife aku .. aduss...puas cuba mengalihkan topik ... tapi adik2 aku pandai menfokuskan balik topik .. cit !! tak pe .... janji meriah ...hehhee

puas gak aku pujuk , balik sabtu , tak nak jugak .. ada kursus haji lak hari sabtu ... hehe... tak pe aa.. tu pun penting gak .. hopefuly duit simpanan mak aku dapat capai target utk ke Mekah ..amin !!

seblum tidur , cuba godek nak bikin seken prjek utk iklan Palestin kunun2 .. gambar plak tinggal kat opis...aduhhh...shut down .. zass....tidur .... !!

Tiada ulasan: