27 Jun 2005

Apprentice week 8 review , restructured !


aku rasa geng Book Smart (BS) kukuh dengan proses restructuring nih ... Street Smart (SS) dah goyang .. tapi bila John kene fired , tak tahu aa next week cam ner ... tapi aku puas hati dengan tindakan Chriss !! You Rules Man !! dia lawan + argue mamat belah kanan Trumph tuh .. cukup yakin dia !! tanpa melukakan hati kawan baik dia yg member pompuan cukup menyampah ngan dia ... hehehe....

Aku puas hati dengan aksi dalam bilik lembaga tuh .. Go Chris Go !! but pada mulanya aku tak sangka dia leh jadi PM... macam dia bertolak2 nak jadi PM (PM merupakan jalan short cut utk di fired , risky but berbaloi !! )

both team did delivered a good job ... tapi management yg memisahkan sapa yg terror !!

bila kat Malaysia nak ada program cam ni ???

AY .. update !
aku notice bbrp perkara kat AY lately...dia dah kenal kalau orang sebut nama dia ..."Ahmad Yassin" aku panggey ,, dia akan toleh ke kanan dan ke kiri .. dan ke belakang .. utk detect caller !! bila dah detect caller .. maka tersenyum simpul lah anak teruna aku ni ...

secondly, bersalam .. aku ajar bersalam ... "Salam ngan ayah!!" ...dia hulur tangan kiri ... "Tak, kanan " slowly aku ajar bersalam ngan tangan kanan .. bila dah bertemu tangan kami .. aku anjakkan tangan aku ke muka dia .. kunun2 cium aa tuh ... tak kan aku cium tangan dia lak kan ?? ...heehhee

3rd, senyum manja...cih !! jiwang la pulak ... bila dah kenyang ,, dia wat2 berpaling ke bantal .. sambil tersenyum .. aku apa lagi .. aku gomol aa belakang dia ... dia gelak "hik hik hik hik !!" hehehe.....

4th, hisap jari .. ni aku tak tahu ,, natural ke tak ? puas aku tarik jari dia .. nak hisap jari gak ... adehhh....

2 ulasan:

nikiysa berkata...

isap jari tu normal la..mana² baby pun ade time dia mesti isap jari punya..bestkan tgk anak membesar depan mata!

Lil Noorie berkata berkata...

hehe kelakar plak baca hak ni koi suka baca blog encik ah :D