14 April 2005

Perfectionist ?

korang ada kawan spesis ni ? cam ne korang rasa...hehehhe... aku rasa aku penah terjumpa ngan makhluk spesis ni ...memang tak salah pun ... tapi kekadang kita plak rasa pressure bila kerja ngan dia ...everyting MUST be super-duper perfect , tak leh silap ...so, camner ? apa tindakan korang kalau dapat situasi camni ?

kalau aku :
1-sound dulu dan tengok rentak dia, adakah dia melatah, kalau nampak ada keluar asap kat telinga dia dan nampak ada urat keluar kat dahi dia macam Pendekar Laut . so kita slow down ...lex .. man! man!

2-so, dah nampak cam dia nak take over the whole task ...ye la perfectionist la katakan ...ha buat ! buat ! ...hamek ! hamek ...!! aku main solitaire je ...kang siap, habaq kat aku naa....

DISCLAIMER :
cerita hanya rekaan, tak de kene mengena yg sedang hidup dan yg sedang mati.

Tiada ulasan: