29 April 2005

Blogger @ Bookworm and overzealous girl

merempit ke PWTC smlm lepas pi majlis perpisahan staf yg amek VSS .. agak penat kerana makan terlalu sedap di sana ..mata yg dah secara default kuyu semakin hyper-kuyu ... badan mencari tilam , kepala mencari bantal ... tapi mengenangkan hanya khamis (28/4/2005) saje yg leh aku pi , ku gagahi jugak ..

6:30 pm , pwtc
argh...dah sampai ...fortunately , aku naik motor , so masalah parking dah jadi secondary .. belasah je taruk ..terus berkejaran ke booth ....

booth pertama- mata liar mencari buku .... eh! duit tak de nak beli kejadah apa ? kuwo rm100 sebagai pelaburan .....3 kategori target aku kali ni ... aku + wife + anak , semua mesti ku belikan utk santapan otak , biar kekenyangan dengan maklumat ..hehe

buku bahaya Freemason dan buku tuisan Syed Qutb dan Maududi (ulama India) menjadi mangsa petama ...rabak rm30..arghh....aku mesti ke Saba Media dulu ..antara booth feberet ...located at first floor ... ushar buku Harun Yahya ..tajuk yg aku cari tak de ...tiba² sorang minah (staff Saba) approach aku ...hishh..ni yg aku tak minat ni .. aku ingat kat super market je ada spesis ni ... macam2 dia rekomen suh aku beli ... dia ushar kat tangn aku dah ada setimbun buku utk di beli (mungkin dia fikir aku ni , potential customer ), so dia pun laburkan air liur dia . promote itu dan ini ..

lantak ko aa minah ... (dalam hati aku ),
"Ahmad Deedat ada ?" tanya aku ... dia pun dengan berkejaran ke rak vcd ahmad deedat..membebel la dia citer pasal ahmad deeat, tunjuk itu dan ini , Dr Zakir pun dia promote...
"Saya dah ada yg ni", jawab aku ....terpandangn pulak vcd cover gambar Wardina ...eh! cam best ...

"ni citer apa?" arghhhh....."dia ni macma citer Sesame Street " arghhh ini yg aku cari ! BEST !! tajuk dia Children of Adam alhamdulilah, mende cam ni aa best .. lepas tu ada pulak mamat ni promote buku tulsan Michael Collins Piper, pasal Jew ..menarik ! terus sambar ..

tu antara yg kelainan compare ngan tahun lepas ...oh ya ! (hehe ....macam citer Gerak Khas lak ...) kaset sami Yusof yg dah lama aku ushar , dapat gak at last , vcd Tilmiz (doa2 utk kanak2 dan orng tua skali ) ....

pepepun .... pi aaa wei.....!! boroskan diri membeli buku .. har har har har !!

Tiada ulasan: