02 Mac 2005

bawah tanah



zaman bawah tanah aku bermula sejak form 4...kawan aku yg telah pun secara rasmi menjejakkan kaki ke alam ni telah berjaya mempengaruhi minda aku supaya menerima elemen ini utk disebatikan dalam kehidpn seharian...cheh wahhh, maka berbanggalah aku keluar town dengan baju black serta faded jean...kunun2 grunge aa tuh ..kunun2 kat Seattle tuh .. kunun kawan ngan Kurt Cobain dan Chriss Cornell ....bangga tuh beli kaset Nevermind, Bleach, SuperUnknown, In Utero, ..cis cis... apa la Melayu ni .. cepat sangat terpengaruh ... tapi apa kan daya.. aku masih terkapai mencari identiti ... masih mencari kekuatan diri ... pengaruh kawan yg tersangat KUAT, mereka a so-called listener terbaik aku ..

kunun mereka sangat memahami aku .. mereka kemukakan muzik bercorak 'rebel' ni utk melepaskn ketidakpuashatian aku ...Yeah right, aku terima ! aku terima ! mereka tak paham perasaan anak muda!! orang tua tak paham!

hidup punk! hidup punk !! eh eh! betul ke jalan aku ni ?? kenapa hati masih semcam ada ruang kosong ? aku masih mencari .... punk ciptaan manusia .. semestinya nafsu kekadang memandu mereka mencipta elemen ni ...??

ISLAM ? er,,,jap pasang Raihan sat .. ketepikan kaset2 rebel ini ...
tenang! yeah ! tenang ... Segala pujian bagi Allah...ya right !

jalan ISLAM adalah terbaik ... memang terbaik ...hehhehe...

1 ulasan:

Suhaimi berkata...

punk not dead! islam 4eva!!!!