23 Februari 2005

Kereta atau motor?


gambar motor dari citer The Matrix-Reloaded

Masuk kali ni dah 2 orang tanya aku , pi kerja naik apa ? aku kata naik motor jek ... Giler ko Jalan Klang Lama walaupun dah ada tol, tetap jam terutama kat trapix lait....tak sanggup aku menuakan diri dok dalam kereta... melainkan aku keje jauh ... terpaksa naik kereta aa...kekadng datang perasaan sentimental aku ngan motor aku ni .... setia dia ngan aku sejak aku melamarnya pertengahan 2000 dulu ... Allahyarhamah mak Bayam jadi penjamin aku ... aku bayar don pemen 2k ... terus kopak bulan tu ... !! :)

perasaan pertama aku membelai kulit biru metalik yang sungguh lembut tidak dapat ku gambarkan .... aku melayan perasaan menyusuri jalan Temerloh ke KL dengan begitu berhati2 .. segala mak nenek lubang, lecah dan lopak aku cuba elakkaan ... wahhh !! satu nostalgia yg begitu erotik sekali ..... !!

dah melalut aku tulis ...

1 ulasan:

salman ® berkata...

miss my NAT 1664. Kriss Hijau ber feringkan Hitam dan bernombor 26. Asal lalu dpn grup moto..suma rem kat NAT 1664. Dlm hati aku "Nak test 10 tiang ke? Wa selamberrr.." eheh