03 Februari 2005

Car Wash



masa aku guna kete sewa dulu, aku dah train basuh kete...so, dah tak kekok basuh kete sendiri ... pasal aku rasa > mudah dr basuh motor, bentuk badan tak banyak berlipat macam motor, FYI , cuci rim motor aku paling benci,

er...kancil aku ni kaler putih solid, so setiap kali hujan, semacam ada kaler kehitam2an melekat kat body, nampak tak best! terpaksa merajin kan diri membasuh .. pada yg dok rumah flat tingkat 5 cam aku , sememangnya cabaran terbesar untk mengangkut baldi turun... tapi oleh sebab hormon kereta baru telah merembes, terdapat kekuatan 'intangible' bagi orang sekeding aku melakukan kerja amal ni ....

so , far dah dekt 3 kali aku basuh... brother yg baru beli Avanzar kat flat aku tuh pun tak serajin ni .. tapi aku suspect Avanzar dia sentiasa shining.. dia basuh tgh mlm kottt... tak pun upah India naik sikal tuh cuci ...

anyway, basuh kete memang satu riadah yg bagus tuk pemalas turun futsal cam aku...dah baper kali BABER sound aku turun futsal..heheh.....

1 ulasan:

bayam berkata...

gunx basuhkan cbb252 skali... hehehe