05 November 2004

Keputusan

kekadang payah nak buat keputusan
nak cabut kepala...
tak leh nak tiduq..

apa jadi kalau aku pilih jalan ni ...
kalau dah buat, terima sahaja akibatnya...

kadang2 orang akan benci kerana keputusan yg kita ambil.
kadang2 orang ketawa kerana bodohnya kita mengambil jalan itu.
kedang2 kita sendiri merasa menyesal mengambil keputusan itu tetapi telan juga.

Ya Allah, berikan aku kekuatan dah hidayahMU agar aku tetap berada dalan landasanMU.

AMIN. selamat hari raya kepada semua
rebutlah 10 malam terakhir.
Khatamkan Al-Quran dan perati dan praktiskan maknanya...

surah2 terakhir dalam quran banyak citer pasal kiamat.
Allah describekan secara DETAIL bagaimana keadaan KIAMAT.

sudahkah AKU bersedia ?
dunia sekarang seakan memegang kaki aku supaya terus mencintainya w'pun
dunia tetap kita ambil tetapi just sebgai ALAT utk ke akhirat...

aku rindukan generasi SAHABAH dan THOBI'IN yang begituh TAAT dalam mengikut al-quran dan sunnah.

SELAMAT HARI RAYA SKALI LAGI..

Tiada ulasan: