20 Oktober 2004

Idea...kreatif



Aku bawak satu senario..
kat masjid skang selalu ada masalah kehilangan selipar...
pihak masjid tengah fikir camne nak kasi slipar wakaf ni tak
dikebas orang ...

leh tak korang fikir solution kreatif utk masalah ni
tanpa libatkan kos yang tinggi malahan tak de kos pun yang terlibat...

hehehe....

2 ulasan:

isman berkata...

guna terompah .. instead of selipar. terompah kan tk glamer, so org pun pikir gak ler kalu nk kebas. tp kalu mmg niat nk kebas, apa pun akan dikebas jua ...

gunx berkata...

apa kata kita letak sign kat selipar tu besar2
DICURI DARI MASJID HIDAYAHkorang rasa depa nak curi tak selipar tuh ?