22 Oktober 2004

Coding ...


perghh! dah lama tak guna otak kanan ...
lately banyak guna otak kiri jek ... buat design ...
tapi best gak !! leh ngelamun .. leh imagine ..
buat punya buat!!.. orang komen tak cantik ..hehhe..biasak aa tuh ...

orang yg dok lama jadi designer selamber kene maki ...
ni plak hingusan cam aku ..

call my mother semlm ... she was very happy...
aku teringin sangat nak balik skali iftar (berbuka) dengan family..
first time beraya tanpa bapa...

paling best memori ngan bapak aku ..
masa zaman sekolah rendah..
naik sikal ke sekolah, pak aku bawa...
"Haa! mula baca !!" dengan nada tegas...
"Adehhh...!", rungut aku ...
maka, start aa baca surah al-fatihah sampai ke atas...

Kenangan tak best, tapi best kalau di ingat...
kene tibai ngan bapak aku pasal balik lambat , mandi sungai punya hal la ni ...
Tapi kalau ingat balik , memang patut pun !!
parent mana tak risau , anak tak balik dah maghrib !!

kini, insyallah , ada rezeki anak, giliran aku plak ....
syukran ya abi ...

Tiada ulasan: