09 September 2004

Scanned
mlm tadi aku dan scan ... doktor kata boy!
ntah! aku terima jek .. semua dari Allah...
alhamdulillah...hehe, if lelaki, Ahmad Yassin aa...hehhe :)
aku pi kat klinik Kelana Puteri berhampiran Restoran Syed tuh ...
dekat ngan rumah aku ...nama doktor, Puan Akmar..very friendly...
kasi injection , urine test.errmm ..apa lagi yek ...?
tu je aa... dah masuk minggu ke 28...
tak lama dah .. baby dalam position normal .. alhamdulillah...
sempat lagi snap tuh .. kui !!

my wife (left) and Dr Akmar
oh ya! teknik ni aku dapat therion (ittutor.net). TQ to him !!
salman : aku edit gambo ni ... bukan default dari kamera naa... :)
balik klinik .. sompet lagi snap ... :)





1 ulasan:

salman ® berkata...

waa..harap²nya mmg baby boy lah
leh Naim sakat nnt tu..eheh

gudlak gunx. jgn lupa duk di sisi wife time wife nak bersalin. perkara ajaib dunia tu. jgn lepaskan peluang.