14 September 2004

Naim
Ahad lepas, petang aku + wife diizinkan Allah
pi rumah Salman (x-housemate masa bujang dulu..hehhe!!)

lepas asar gituh, aku rempit ,,,
sesat plak, masuk simpang pi puchong perdana ...
pusing balik ..hhee.. normal bagi manusia yg lemah geografi macam aku niih..
banyak kali dah pi, lupa gak jalan ....

sampai dalam kul 6 gituh...tu dia..besau dan Naim!!
tak boleh cakap lagi...tapi dah lasak berlari dan berjalan ..

mula2 dia takut ngan aku + wife aku , tapi lelama...leh masyuk plak ...
siap pukul curi masa aku tengah layan roti canai ngan ayah dia .. hehehe...

balik dalam kul 7 gituh ...
perghh hujan la pulak .. heheh... terus singgah jusco ...
maghrib di situh ...pastuh beli barang dapur...
rege kat jusco mahal rasanya compare ngan giant ... hehe...
lepas isyak , hujan dah reda...
rempit ke kelana jaya.. cos wife ada meeting utk
persediaan exam tadika...

aku layan "Lancang Kuning" aa....
anyway ... meet NAIM...


mekanisme :
FujiFilm Q1
flash enabled
Adobe Photoshop 5.0 using Auto Level

1 ulasan:

salman ® berkata...

aku dah agak dah. dari gerak geri mata ko tu. tau sgt ko nak lagi roti canai tu. buek² malu plak. tuan rumah jugak yg tolong abiskan..ehehe