13 Mei 2004

Palestinkini.info hacked


cit ! kene hacked la pulak ...
hahaha...
cuak gila aku .. dalam otak aku ingat habiss aa hacker ni
buang data ..... fuhhh!!!
sib baik dia just add nama dia as admin ....
then display mesej HACKED by ...
terpampang besar kat frontpage ....
terkezut aku tgk , buka pagi 2 , aa...
terus pi patch phpnuke ni...

nampaknya , onwards ni kene tight up security ...

...and new born baby
aku pi ngan wife aku ke Shah Alam malam tadik...
tgk saudara aku dapat anak baru ...
jantina apa yek ? aku lupa nak tanya ..
kerana terlampau asyik sembang Piala Thomas...

cuba lagi Malaysia .. !!
kurangkan birokrasi dalam organisasi ....
tingkat kan ketelusan ...
aku rasa bro Misbun leh guide shutller Malaysia ni ...
dia kan x-champ..sure banyak ilmu ...

cuma kalau dapat serapkan agama dalam sukan ..
alangkah cantik nya .....
hehe...

Tiada ulasan: