08 April 2009

Hidup di bandar memang memenatkan. Hidup perlu terus.

Jam 7:30 am sepatutnya punggung gua ni sudah berada di Sunway atau paling kacip di Puchong semata2 mahu awal ke pejabat. Dengan sistem manusia bukan main lagi mengejar masa, ye ?

Perkara paling tak suka waktu pagi adalah mencari stokin. Oleh kerana saiz objek dia terlalu renek dan kecil seperti Shiela Majid, gua kadang2 terpaksa membuang 2-5 minit masa menggeledah.

"Cepat la yahhhh!!", anak sulong gua sudah menjerit kemalasan. Bosan dengan perangai ayahnya yang selalu lalai dan leka.

"Ye ye !!", gua masih meraba mencari stokin. ye ! dah jumpa... Zrasss....!! errkk ?

...
...

"bukan nyer nak tengok dulu...main belasah pakai je !!", bini gua agak berang petang itu.
Gua buat2 tak dengar. Terpaksa beli armguard baru kat mydin nampak gaya wiken ini.

Tiada ulasan: