10 Februari 2009

Tak cuba, tak tahu kan ?



"dia kalau kat rumah, memang melawak je kejenya..pendek kata memang gelak besar je la kami sekeluarga dengan kerenahnya..."
- kata 1.

"kalau kat tempat kerja, kami memang selalu terhibur dengan jenakanya. kami amat senang dengannya. " - kata 2.

"kalau dengan kawan2, dia memang jadi penyeri. " - kata 3.

tamat promosi.

"wahh...ini memang gua tunggu2. " , getus gua.

Proses saringan diadakan di pusat membeli belah terkemuka. peserta yg di katakan kelakar oleh 3 saksi di atas tadi naik ke pentas. memulakan ritual menggeletek pankreas penonton. berdebar gua tunggu.

"mesti sedak nih " ,hati gua bergetus lagi buat kali kedua.

gedebak ! gedebuk ! gedebak ! gedebuk ! gedebak ! gedebuk ! gedebak ! gedebuk !

dan gua masih di situ dalam nada keliru. gua masih lagi serius seperti menonton berita politik Perak.

gedebak ! gedebuk ! gedebak ! gedebuk ! gedebak ! gedebuk ! gedebak ! gedebuk !

'pelawak' terus tertawa keseorangan di atas stage.

Tiada ulasan: