29 Januari 2009

Orang berbudi kita berbahasa.

Mak selalu berpesan, buat baik berpada2 , buat jahat err...jangan sekali.

kenapa tidak disebut , buat baik biar biar melulu ? kan ada janji pahala ? kan ?

hari itu sayup2 angin bertiup santai mengikut spesifikasi. memang ngam2 dia punya tiup. sedak2.
kalau dah nama lebuh raya, memang gua akan tingkatkan sedikit pendikit minyak. bukan apa, hanya mahukan nikmat bernama angin.

nah...dipinggiran lebuh raya, kelihatan lori malang tersadai kaku. nah! tentunya mereka butuhkan pertolongan.

Mak selalu berpesan, buat baik berpada2 , buat jahat er...jangan sekali.

Perlahan2 , gua hampiri. abang drebar merenung tajam. dah la kita nak tolong , main2 tenung tajam. Ini yang gua tak suka. tak reti nak syukur. kita sesama manusia kan saling bantu membantu.

abang drebar cepat2 perbetulkan seluar. aliran urin terganggu.

eh! mana gua tahu dia nak ......

4 ulasan:

MaSHee berkata...

Lainx jgn semborono nak nak tolong..hehehee..

zulham berkata...

hahahha. nasib baik brader drebar tu sempat sorokkan....

Tanpa Nama berkata...

uiks...
mana tak tajam renungan..

reverie berkata...

Lu potong stim die lah. Baru die nak menggigil lepaskan air takat hujung tu. Hahaha.
Aku link blog ni.

tgk2 blog aku. moh2!

www.reveriemalaya.blogspot.com