17 September 2007


Pabila 2 pembaca novel bertemu.

Antara kebaikan pabila anak di masukkan ke dalam wad, kita sebagai parent tidak perlu gusar ttg masalah pejabat. Itu bisa di pekakkan sebentar.

Sebelum bergegas menuju ke hospital, gua capai 2 novel yang baru gua sambar di MPH. Ini pasti bacaan yang memungkinkan gua mengambil bit2 sastera lantas meng-hapgrade-kan gaya tulisan di blog pada masa akan datang. Ya! Gua akui, gua suka meniru. meniru gaya tulisan orang. Hampir 90% bacaan lu orang di blog ini adalah plagiat sebenarnya.

Jangan gusar!

Gua tidaklah bertindak sebodoh itu. Hanya gaya tulisan sahaja di plagiati, namun content tetap ori. Hehhe...

Jadi, 3 hari gua dan isteri tercinta di wad di habiskan dengan mengatham 2 buku ini. Walaupun pelbagai godaan yang datang, kami berdua tetap tidak berganjak dengan misi. Buku wajib dihabiskan.

Berkat kesabaran berhari2 menatap helaian demi helaian, maka kami telah berjaya mengharunginya. Ternyata novel ini tidak mengecewakan. Cuma gua masih mencari2 , penulis novel berjantina lelaki yang bisa merobek retina ku agar mengalirkan air mata kesedihan.

S. Macam mana boss lu ni leh karang novel tebal2 ? Muskil2 ?

Tiada ulasan: