07 Jun 2007

Tabiat 7

putrajaya ke kota damansara. boleh tahan jauh. memang jauh giler. alhmdulillah convert ex5 ke wave 125. agak tenang membelah angin kotor. ginjal tidak ketara bergetar.

"on tak mlm ni ?" bersungguh pulak S. aku masih kalut bergelut dengan kod2 jahat.

"On, ko tunggu kat Taman Tun, aku guide dari situ". satu konfirmasi diberi. agak mustahil sebenarnya melakukan misi malam ini. hati bergetus.

7:12 mlm berada dirumah. AY manja di pangkuan. rindu benar untuk bermesra. tetapi aku ada misi malam ini. sabar ye AY. wiken kita belasah cukup2.

makan malam seperti aksi fast forward. tidak berbutir perbualan. tanda aku ada misi.
tepat jam 8:15 mlm aku sudah di jalanan. tidak sempat bermandi-manda tanda aku ada misi.

"Gunx, jem aa kat Jalan Duta", rungut S.
"Tak pe, ko sampai kang ko call, aku guide".

Duduk di majlis sebentar menunggu panggilan. 15 minit sudah bergegar K510i aku. S sudah sampai. Turun kembali mendapatkan rakan sejawat. Benci !. bukan benci S ttp trapik lite. menyusahkan perjalananku.

Alhmdlh. Misi Akompelish!
Labuhkan punggung. Bukakan telinga. Sandarkan Bahu. Sama2 kita menadah.

TQ saifulislam.

Tiada ulasan: