18 April 2007


Soalan kepada Flickr (Pemilik Kamera Berdigital)?

Apakah objek yang paling anda obses ?
Bagi aku, tentulah wife AY aku.

setiap gerak lakunya pasti membuatkan kameraku tidak duduk diam. geraklakunya yang bersahaja, membuatkan petikan kamera tidak jemu2 meratah. setiap angle pasti ku optimakan. e ceh !

selain AY ?
kereta. ya !
selain kereta ?
hutan ? tak minat sangat ....
tak kan tak de dah ?
macro. ya macro .. aku suka mengambil gambar dalam mode macro. tidak kira objeck apa waima seekor lipan sekalipun. setiap objek di dunia punya karisma tersendiri. akan tetapi kamera ku sekarang akan menggeleng jika di macrokan. tidak dapat memuaskan nafsu aku.

aku mahu d50 !!! arghhhhhhhhhhhhhh.....fulusss !!!

3 ulasan:

salman ® berkata...

suara syaiton : tangguhkan haji mu itu...puaskan nafsu mu dgn D50 itu. muarghahahahaha (efek gema mcm gelak hantu dlm cerita ahmad albab)

Aminur berkata...

D50 itu Ahmad Yassin yang punya.. ingat..Ahmad Yassin..!
(sambung lawak LMT) Aku pun baru jek belikan wife aku Canon EOS400D tu dah lama dia mengidam kumpul sket2 awal akhir bulan lepas dapat gak beli..

Akram berkata...

ya! ya! join the club! ya! ya! beli lah DSLR itu, anda tidak akan menyesal! ya! ya!