05 September 2006

What's happening this recent merdeka ?

4 hari berada di Kuala Lipis, korang mesti arif sangat apa yg aku telah dengar saban saat dan minit. dah naik muak dah telinga dengar cerita anak Tarudin.

pagi ahad, aku ke bandar Lipis cari ayam utk santapan tengh hari, saje melencong ke rumah ct. mak ai !!! kete menjalar parking. semua 1.8 ke atas, kedatangan kancil mengundang kecacatan pada deretan kereta tersebut. di katakan pagi tu ct khatam quran. biasak aa... !! aku tak hamek pusing sangat.

pagi sabtu sebelum tu, rombongan Lipis (keluarga mertua aku) ke Kuantan menghadiri walimatul urus. aku lega. lega kerna di harapkan tempias cerita mistik ct tiada lagi. ttp ... rupanya makin teruk. persinggahan pertama sudah menghangatkan suasana. sana tak puas hati, situ tak puas hati, bomoh itu , bomoh ini. hahhaa..... lantak korang aaa... tak khoser aku dengor .... mende dah sah suami isteri , tutup kes aa bai ...

thank Mak Mah kerana menjemput kitaorang ke rumah mlm tu. Pak Din, senyum aa sikit ... takut wa tengok. :D

Tiada ulasan: