08 September 2006


Buku
aku rasa dah dapat rentak balik camner nak baca buku regularly, kalau zaman bujang , aku stick ngan satu buku sampai habis dan buku2 lain kene tunggu turn utk dicapai, namun sekarang aku rasa mcm tak sesuai utk berbuat demikian kerana pelbagai kekangan, hel eleh , skima lak ayat aku nih ...

so, bila time turn minik aku mandikan AY (kami rotate mandikan AY..hehh), aku rebahkan badan , capai buku tulisan Dr Yusuf Qaradawi (Fiqh Iktilaf), henjut baca secara halilintar, korang mesti cakap buku ni skima, tapi bagi aku best brother ni tulis , walaupun dia dha berusia, tapi tulisan dia bisa menderaskan adrenalin kita. baca 2 muka sahaja , capai lagi buku lain, henjut 2 muka . err..cam tu a lebih kurang, sampai AY siap mandi , hek eleh .. ntah apa2 teknik tu .. tapi at least aku dapat baca banyak buku walau pun sikit . compare teknik dulu , hek leh ... tak best lansung..

Pindah
plan nak pindah b4 ramadhan, ntah aa jadi ke tak, aku jenis lst minute person, kotak pun dah belasah kat kedai mamak, ada ke mamak ni nak jual , FOC je aa bai , apa lak nak jual , lu dah kaya ... cuba minta kunci this week , nak tranfer barang yg mana patut. doakan keberangkatan tiba kami di Kota Damansara, huhuh... Pilgrim yer self !!

Hobi
aku skang nak tukar hobi baru, futugrafer !
masa wedding Siti kat Lipis , aku cuba cari angle yang menarik utk snap. hek leh ..sekali lagi aku gagal. camera man lain yg official maksud aku, berduyun2 naik pentas, snap tak hengat, jadi aku stop cubaan nekad aku, lalu aku capai nasi bungkus , makan kat tepi longkang sambil layan mak cik sebelah merungut nasi tak dapat. AY cam biasa main lari2 ngan sepupu sepapat dia ... nampaknya aku kene cari hobi lain ...
cipta lagu mungkin ? hehhe...

Pregnant
Apa ? adik aku pregnant ? tahniah, senyum meleret aa AY dapat sepupu tak lama lagi ... hehh...make sure ko buli sepupu ko ni .. hehhhe..boley ?

Notebook
ni betul2 hari ni dalam sejarah, buat pertama kali dalam hidup aku , apa yg ku impikan menjadi realiti, dah lama sangat aku nak beli laptop, tapi oleh kerana pelbagai kekangan , eh ! macam ayat atas tadi jek , aku pendamkan aje bbrp tahun sambil telah airu liur melihat rakan2 lain melayari laptop memasing.

hari ni aku pegan laptop aku sendiri, ya OWNED BY GUN !! muahahha..alhamdulillah , macey pada awek minik aku kerana menghulurkan wang sebagai wang pendahuluan transaksi ittew !
Let;s browsing bebey ...

Chelsea
dah penat taip, di umumkan Gunx sekarang adalah penyokong Chelsea Ballack

Tiada ulasan: