21 September 2006


Alah biasa tegal biasa...geli aku dengo !

Kata2 bidalan melayu ni kekadang ada betulnyer ttp kekadang menimbulkan masalah gak bagi aku. dah 2 hari aku rempit menggila dari KD ke Cyberjaya dengan meng'utilize' skill yang ada namun tidak lagi mendapat nikmat tegal biasa itu malah pinggang serta bahu aku semakin parah sakitnya.

tiba di opis sepatut dengan badan yang cargaz dan jitu namun aku masih lagi tidak menjadi modal insan yang cemer , gemi dan terbi.

dengan berbekalkan kopi jantan yang mengandungi ganoderma yang dikatakan menyihatkan tenaga dalaman tinggal hanya retorik semata2. aku masih longlai kepenatan tahap maksima.

hingin sahaja aku menjadi Harry Potter yang bisa terbang dengan penyapu ajaibnya. tidak perlu memikirkan kenaikan minyak dan tol. hanya perlu memikirkan bagaimana menyimpan penyapu tersebut dari di samun geng Diva. i need a magic ! hehhehe.....zam zam alla ka zam !!

note : teringat cerita Laksamana Do Re Mi. kalau korang ko nak bangsi hikmat ke ? Tikar terbang ke ? Teropong Ajaib ? haa...pilih , pilih !!!

Tiada ulasan: