23 Ogos 2006

Aku nikah akan di kau ....

Aku tahu sangat perasaan seorang penjaga bagi kes aku , bapa bagi kes Tarudin, melepaskan seorang anak gadis kepada seseorang yang kita belum 100% kenal hati budi. Bercampur baur perasan..selamat ke anak aku ? bahagia kah dia ? ttp fasa ini tetap akan di lalui bagi seorang gadis. Aku sebagai 'bapa' acapkali di tanya adik ttg bakal suaminya itu ? bagi siti , senang sahaja. baca metro dan utusan sahaja utk tahu perkembangan bakal suami. paling koman pun google sahaja. satu klik sahaja, beribu page terbentang luas.
ttp bagi aku, itu tidak berlaku. selidik hanya dapat 10% sahaja, selebihnya tawakkal sahaja.


so, aku rasa dapat baca perasaan Pak Din. tapi yang pasti, dia bermenantukan makhluk berharta, aku bermenantukan makhluk biasa. ttp dua2 adalah manusia biasa. Pak Din , selamat menyambut menantu. Moga kita sama-sama mendapat menantu yang betul2 menantu bukan h**tu .

Tiada ulasan: