28 Februari 2006


Turun Naik
apa minyak naik ? ehhee...sib baik aa kat malaysia , kalau kat indon ke , thailand ke ? dah lama terbakar KLCC tuh ... hehhe....

antara perkara paling aku tak suka adalah keluar rumah , di sebabkan indeks ketinggian rmah aku agak ketara, maka keputusan utk kluwo soping diambil agak lama .. ghasenye dah berjuta kali aku melangkah anak tangga tuh ... hehe...so mlm tadi aku kluwo jugak kerna nak cari penyangkut baju utk hapdet senario rumah agar lebih nampak Casa Impian sikit ...

rempit ke CareFour Subang , cari punya cari dapat aa satu ... ok aa...layan .... balik rmh dpt sms dari Zulfa , "harga minyak naik lagi , pangkah lagi B* !! ".....hehheeh...... go! B* go!

1 ulasan:

supporter berkata...

pangkah P** pun lum tentu harga mintak kekal