07 Februari 2006

Art

jangan tak percaya, aku dulu join kelab seni lakon, gehehhe....
korang ingat senang ke jadi pelakon, pemilihan skrip yang baik, pemilihan pelakon, stamina, displin ... phew ! just to name a few elemen yg krang kene ada bila nak terjun dalma bidang lakonan, memnang payah , tapi menyeronokkan beb!! tak caya tanya haji isman .....

aku personally suka pada watak orang kampung yang hangin dan suka bertindak tanpa usul periksa, memang itu watak lakonan pertama aku , pergh.... nak naik stage rasa nak pitam dah ... skrip kene hafal , tidak mampus ko nak goreang apa ... tu pasal kene rehearsal tak hingat seblm tu ... dah aa tu , seblm naik pentas kitaorang ada exercise , tarik nafas la ntah apa lagi .... nak suh maintan stamina kununnya,, aku tetap gabra giler ..... tapi saaat paling best bila dah lepas lakonan aa....phew!! selesai .... tapi sebab apa aku tak into mende ni dengan lebih serius ????

ntah !! mungkin takut dengan gosip kott....e cehh......blah aa gunx .... ko tu tak hensem, setakat jadi watak penjahat yg ditembak 18 das di kepala oleh hero yang hensem gilababan boleh aa....


Tiada ulasan: