16 Januari 2006


Early Bird
Hari ni cemerlang la pulak, setel hantar wife ke tadika dan AY ke taska seawal 7:45, sampai di cyber se awal 8:12 pagi .. perghh.....harus aku memuji diri ku kerna kecemerlanggemilangterbilangan aku hari ni .. mesti Pak Lah bangga dengan anak Malaysia pegi awal keje ... hehe.... hek elekk...kecoh je pi awal keje .... orang lain dah lama awal datang , aku je kecoh lebey2 .... heheheh

AY makin aktif , mlm tadi kepala bencol dek kerana aku main bola ngan dia .. masih tak dpt berdiri .. cuma ada indication aaa ... cam nak berdiri ..

Ahmad Yassin, Bapa Intifada Palestin
bukan pasal anak aku . tapi buku baru aku beli ni .. tu aa tajuk dia .. .tulisan Ustaz Maszlee Malek, satu mlm aku dah khatam kerna memang syeikh ni idola gak ... korang bayangkan dengan tenaga minimun dia dok atas kerusi roda berjaya menakutkan rejim Zionis yang lengkap dgn senjata moden . Kata2 as-syahid ni memang world !!! Intifada kat Palestin bermula dengan didikan syeikh ni .. korang layan aa baca dulu ... baru masyuk ... !!

Tiada ulasan: