18 Januari 2006

Baju Bundle
aku antara peminat baju ngan seluwo sekenhen, aku masih membeli mende2 cenggini walaupun sudah berkerja, isteri tercinta kadang2 hairan kenapa acap kali ke pasar mlm atau pekan sari, pasti aku menghilang ntah ke mana.

Hanya kerana bundle, setakat ni aku berpuas hati menjadi pengunjung tetap bundle, seluwo kerja yg aku pakai skang, antara prdk bundle. Yg aku pakai hari ni , aku beli kat Pasar Malam Lipis. Walau pun kaler cam hampeh ttp cam sesuai dgn spesifikasi susuk tubuhku yang tinggi lampai macam Dr Ibrahim Saad.

hujung bulan ni pastu aku mengunjungi bundle lagi ..

2 ulasan:

DeLinn berkata...

abang aku dgn abah aku pun peminat bundle tapi kat Ipoh tak banyak bundle. Kelate banyak le weh...especially kasut!

xy bundle berkata...

bundle tetap menjadi pilihan... hehehee... sronok bila dapat jumpa brg2 yg pelik2...