21 Disember 2005

My Mother



semlm aku bawa mak aku lepak kt Tabung Haji, ambil feel orang pi haji ... pening dia tengok orang ramai2 cenggitu, tapi slumber je dia cakap., "Elehh..orang ngantor je lebih, pegi soghang je " Betul gak kan ?? datang, salam , nangis2 pastu suh kim salam kat Rasullah, hek elehh.... !! kita kim slama kat sini pun leh ??? tak yah pysically mai sana .. yang paling sadis , aku dengar citer , ada gak yang solat berkiblatkan makam Rasulullah. apa la.....er..mungkin dia tak tahu kot.... solat tetap hadap kat kaabah walau cam ne sayang kita kat Rasulullah pung ...

so , end up dinner kat gerai sana...tak sedap as usual ... tapi satu setengah bintang aku kasi, setengah tu pasal PR tukang amek order tu ok ... tak hambar, mesra alam walaupun muka penuh jerawat ...

So, hopefully kami dapat rempt ke Mekah .. doakan kami ... hhehhe

Offer

Wife aku dapat offer keje kat tadika lagi .. erh,,, aku serba salah gak pasal jrak tadika tu jauh banget tapi offer tu cam menarik , pasal anak leh letak situ ... tapi kene timbangkan antara pros dan kons dia semasak2nya ... ye la bukan senang nak senang ... tapi dia giler minat keje tak tadika , playing with children .. so on ....

tu yg sampai tahap anak murid tak nak ikut parent balik , ikut sampai rumah aku nuhh..... hek eleh .... !! poyo jek ...

Tiada ulasan: