21 November 2005

Makk...!! gambar dia tak terang aaa..!!



dulu masa zaman aku kecik, raya takat 2 hari jee...itupun raya kedua dah tak happening,,masa tu best pasal akak aku ada balik , akak aku agak 'produktif' sikit, ada 6 orang anak ,, tu pasal happ je rumah aku .. kalau tak de orang , perghh..gila buhsan ... ngadap plak tv hitam putih yg gambo cam haram , tak best langsung, tapi tv tu ada cerita tersendiri ....walau pun agak kuno .. masa tu orang dah tak pakai dah tv hitam putih ... bila orang datang rumah aku ... aku buat muka stone jerr bila anak2 depa komplen gambar tv aku cam hampeh .. dah laa suara tak clear ...

heeellloooooo!!!
tv tu lah mengentertain family aku since aku kecik ... waktu siaran tv3 dah sampai kat Maran ..lexx ke aku still layan Kamarudin Ahmad ngan Hashim Embi baca berita ...
layannn beb !!

skang ni dah ada Farid Esmet Emir.. aku tak minat sangat intonasi dia .. aku still suka Hasyim Embi ngan Kamarudin Ahmad ... ke mana depa ni ??? suara depa yang stone tu mengingatkan aku zaman budak2 dulu ...

di kala suara mereka bergema membaca berita .. di kala itu punggungku di balun oleh arwah bapaku kerna balik lewat mandi di empangan hujung kampung ... klasik bebb !!!

1 ulasan:

Kumprinx berkata...

Mariamah Tijo jangan lupa beb..