29 November 2005


Logo

erhmmm.... aku dan k-roll buat logo baru utk palestinkini , nak tengok ??? hehhe... apa pendapat korang ???? actually aku belasah je buat simple text je, kendian minta pendapat si kroll ni , dia bantai belasah kembangkan itu dan ini ,,, dah jadi macam2 style , so , dalam bnayak2 tu aku decide aku pilih yang ni .. nampak cool kot ?? ntah aa... anyway , skang Sen dah aktif menterjemah ....bagus aaa.... keep it up !!

Lampu
aku beli lampu tidur semlm, aku terasa lak hias bilik ngan satu sudut aku bikin study pepe ... lately keinginanku nak belajar membuak kembali, aku nak jadi pelajar kembali , tak kisah aa , janji belajar mende baru .. jsp ke ? MVC ke ? strut ke ? database ke ? So, aku beli satu meja study , harga dalam rm50 hinggit, dan mlm tadi aku belasah beli satu lampu study ,,,, aku dah lama kepingin nak beli, mlm tadi baru dapat , harga dalam rm30 , aku rasa agak mahal kerna komponen dia aku rasa made in China, so aku rasa tak de patutnya increase gila cam tuh ... aku pilih warna feminin atas permntaan minik aku ... aku rasa elok gak ... tak de sampai menganggu kejantanan aku pabila melihat kaler pink tu ... agak puas hati gak , dengan pembelian ini .. mari belajar !!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

chayao! chayao!!

Tanpa Nama berkata...

palestinkini ada sticker keta tak? nak beli...

Tanpa Nama berkata...

logo tu cantik,,, tapi tak kene ngan konsep palestin.. kan palestin tu org yg merana dan dizalimi .... buat la konsep yg 'indicate'mende tu.. logo tu nampak canggih dan 'selesa' sgt!apepun, tahniah kerana gigih mencuba dan berusaha!