22 November 2005

Dr Akmal

ni betul2 bidan terjun, last friday masa amek ubat (AY Demam !!), dapat satu jemputan dari Dr Akmal jemput ktorang ke wedding dia...wahh....nak kawin doktor nih...

AY bagi dia agak spesial , pasal dia merawat since first visit ke Klinik Kelana Puteri sampai AY di lahirkan ke dunia...macam ada sentimental value aa lebih kurang..

so , esoknya ktorang rempit aa ke sg buloh tp sblm tu singgah rmh emran dulu perabihkan kuih raya dia sambil hirup sirap .. TQ TQ !!

kt orang sampai ngam! ngam! aa kira....kami pakai redah je masuk , terus melantak makan ... one thing aku notice , DJ dia pelakon drama swasta...hehhe...ralit aku ushar dia .... kalau korang temgok pasti kenal mamat ni ....

tgh Dr Akmal layan tetamu , terpandang aa kelibat kami ... terkezut aa dia .. kerna kedatangan kami yang begitu unexpected sekali ..wife aku gile rapat ngan dia ....AY apa ntah lagi ...

aku layan borak ngan hasben die ... orang Kelana Jaya kerja kat Toyota.... ok aa tuh .... eksekutif sama eksekutif , sekufu orang cakap .. hehhehe

lps tu aku rempit ke rmh Salman pastu ke rmh Miha ... *aku dah letih nak taip sebenarnya *

Tiada ulasan: