10 Ogos 2005

Punk-Rock hair



rambut aku dah panjang giler...dah nak mengerbang macam sundel_bolong, rimas giler...selalu lepas mandi, rasa best , tapi bila rambut panjang ...amat lah tidak bestnya... aku pun hairan cam ne dulu mat2 rock leh simpan rambut panjang..

.. Imbas Kembali
dah lama dah aku wat rambut skin head ni .. aku rasa semenjak aku terpengaruh ngan
kartun jepun "Slam Dunk", tengok2 hero dia dah botakkan rambut .. ke esokkan harinya terus aku skin-headkan rambutku sampai aa skang ni ... so , no mawi-influence aaa.... ni semua pasal kartun jepun ...hahahha.... ntah apa2 ...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kira world jugak lah ko ni sebenarnya.. aku kena tanya mawi sejak bila dia skin head.. adakah krn terpengaruh ngan katun yg sama cam ko jugak atau terpengaruh ngan ko? ehh!! dia kenal ko ker?