25 Julai 2005

Sepet vs Prof Razak

ntah ngape aku gelak besar baca paper semlm, actually brita lama tapi humoristik bagi aku ...kan apa pun, pasal filem aa... masa pi FRIM (rmh abg ipar aku ). aku selak aaa paper lama , baca lak begian hiburan ... terpandang komen director filem nih ttg peluang filem masing2 dalam Pesta Filem ...

Yasmin
(lebih kurang ayat dia )
"Saya tak menaruh harapan besar pada Sepet "

Prof Razak (aku rasa dia antara direktor paling produktif abad ini ....tahniah !! )
Saya meletakkan harapan pada 3 filem saya iaitu bla..bla..bla (dengan begitu kondifen sekali)

...aku baca pulak paper hari seterusnya ....

"SEPET Menang Besar !! "

har! har! har! har! har ! har !


Langsir Nightmare
first time in my life, aku memlih warna dan corak langsir ... dan itu merupakan nightmare !!
bertempat di Carefour Subang, kami ke Nagoya , dan aku dengan kondifennya memiih corak langsir utk menggantikan langsir lama yg telah berabad digunakan turun temurun oleh penyewa lama...so , cuba aa kunun2nya ubah selera...
aku suka HIJAU (eh! Yusof Haslam pun minat hijau !!)... dengan dinding rumah aku memang dah hijau .. aku cari kaler hijau jugak .. wife aku racun suh kaler lain ...ok !! aku cari kaler gelap ....nin diaaa....datang aa mak cik jurujual nih ... dia lak sajes memacam ...lagak katanya , aku rasa memang dia arif langsir-melangsir ni ... so, judgement aku dah goyang .... aku pilih kaler ni ,,,, dia justify tak sesuai aaa, apa ra....last aku migrain ... aku pening .... hormon merembes dengan begitu aktif sekali .... otak aku dah tak stabil ... last² aku berkeras .. aku nak ni jugak ...dia stilll dengan ayat saiko dia ... "Fikir Betul2 !!"

hek elee.... !!!

Alex

Appentis mlm tadi menyaksikan pompuan di kalahkan secara saikologi .... PM tu simpati lak ngan Alex , pasal kene tenking ngan mamat ketagih tembakau tuh ... so, dia pun dengan harapan menggunung akan mempertahankan Alex bermatian2 ... tapi Alex cool aa , dia kata depan Trumph , masing2 akan melepaskan diri ......so , at the end dia belasah aa minah ni .... terkasima aa dia ... tak sangka Alex tak menyebelahi dia ....

geng Book Smart menang , pasal targeted customer dia adalah koprat bukan orang jalanan ... letih pada awal , tapi pulangan tak hingat !! cool !!

Tiada ulasan: