18 Julai 2005

Rear-View Mirror


arghhhh....sapa belasah rear-view mirror ex-5 aku ???? pulangkan balilkkkk *nada gema* semalam nak rempit pi kedai beli sayur sat...dari jauh sayup2 aku terpandang motor aku kelihatan agak aneh . kenapa agak capang ??? agak kekurangan sesuatu . something missing .... ye betul... cermin aku kene kelepet .... depa ni belasah 2 unit sekali .. at least kasi aa satu kat aku ...sebagai akibatnya .. aku pi kerja hari ni agak janggung....kepala aku terpaksa berpaling bbrp kali sblm mengubah laluann .. takut kot2 ada lori balak kat belakang....phew!!

review week 9th


erin yg di katakan cantik tu di firekan mlm tadi .. hahha....aku puas hati gak minah ni kene fired....in fact , aku tak nafikan dia memang bijak berkata2 ,lagi power dari karpal singh aku rasa ..... pasal dia pompuan ... banyak unsur2 yang membolehkan dia menang berhujah .. nak pulak yg pendengarnya lelaki .. tapi Mat Trumph ada jugak aa ciri2 keprofesionalanya ... Chris pada aku emo tapi dia memang action-man ... tak banyak cakap !! tapi cara dia berhujah menyebabkan dia nyaris terjerumus ke lembah "You're fired".... tapi aku rasa statemnt last Erin . menyebabkan Mr Trumph melepaskan kata2 hikmat dia kat Erin ...hahhaa....puas hati aku ....

Craig pada aku ... smart and has a inner power to generate superb idea...cuma nak explain kat orang, dia
agak lem !!

Tiada ulasan: