01 Julai 2005

Pasar dan Celibriti


korang kenal tak minah kat atas ni ? ni filem lakonan dia bertajuk "Bila Hati Telah Retak", antara filem yang mengenalkan aku ngan pelakon hebat ni ..

pagi tadi sedang ralit aku membelek sayur , aku terpandang minah ni ... sudah litup bertudung...puas aku recall, "Macam pernah ku lihat , tapi di mana yaa ??"

Ahh.hhh...Rubiah Suparman rupanya ... sibuk dia membeli sayur ... dengaq citer dia dah buka restoran ... bagus aaa....berniaga !!

ok aa..lex jap .. aku ushar belakang ... eh eh!! Ustaz Zawawi la pulak ... baru tadi aku dengar kuliah dia kat IKIM.fm ... dah ada kat belakang aku ... wahhh..banyak tul celeb kat sini ...

tiba2.. aku dengar orang panggey anak aku ..
"yassinnnnnn" . eh eh ! sapa lak ni ?
ooo...kak munirah .. x-pengasuh yassin zaman wife aku keje dulu .....suka sangat dia dapat jumpa AY !! hehe.....

ramai tul celeb kat KJ nih..

Ina aka Delinn
ni team mate aku masa project kat TM Brikpil dulu ... esok dia dah tak de kat TAB...seorang yg tabah dam begitu student sekali !! aku pun tak leh wat cam dia ... kerja dan belajar ...

ko gila enpon lagi ke ?? hahhahahaha....
saya berharap ANDA akan berjaya .... hahhaa...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

henpon?? so far, masih gilos! hehehehe cuma tak mampu je nak tukar yg mahal2 walaupun sungguh keterujaan hehehehehe (doa le bonus masuk ehehehe)

anyway, udah le tu. Jangan le sebut kata ganti diri ketiga tu, tak tahan membacanya heehehehehhe

wishing u all 'da best