19 Julai 2005

Diary JKM

casting sulah taruk , muzik sula taruk, skrip masih pending...skrip asal aku tong sampahkan kerana cam tak sesuwaiii...er....apa lagi ...gambar pun sula kasi masuk ...efect masih 50-50...cos efect dalam Ulead cam tak berkenan sangat aku ... tapi apa kan daya ... belasah je aa dulu ..

First Time
buat pertama kali dalam hidup aku, lepas subuh aku beli paper ... old school je mamak tu bersila depan kedai sambil hirup teh panas di kala jari jemarinya rancak menyelitkan sisipan pada akhbar utama...

"semua dalam cukup kan ?" tanya aku ..
Angguk dia tanda setuju.
bergegas aku balik berkain pelekat lengkap dengan baju Melayu kilat yang satu ketika dulu ku pakai pada sessi aqad nikah di Lipis...huhuhuh....


What ??? 90 tawwun !???
"Anak datang dari mana ?"
Dari Kelana jaya pak cik
"Mai ngan apa ?"
ngan kereta , ada lagi kawan 2 orang
"Penat"
Ngape pak cik .. baper umur pak cik skang
"90 tahun lebih"
wahhh...lalu aa zaman British dan Jepun yek ??
*angguk keletihan*

Azan maghrib tamat
Aku peratikan pak cik tua ni bergegas bangun utk solat sunat ....
Halamak !! steady nyer .... tua2 ni , solat sunat slumber je buat ...pada aku
stended umur 90 tahun dah tersadai kat Spital Besar .. wahhh....teruja aku ngan pak cik nih.....go! Pak cik go !! eh !bukan pak cik tu dah ,.. Tok ki dah !!

Tiada ulasan: