06 Jun 2005

eprentis 3 , week 5 review



frankly , aku memang aku tabik spring kat street smart pasal amek decision yang high risk, book smart nyer decision pun hebat jugak ...memandangkan aku pro-book smart, kelemahan ketara adalah pada mamat ni.., orang dok kalut buat kerja , dia bantai membebel dan komplen, keras kepala tak nak ikut cakap ketua, hat off tu PM , book smart, aku rasa dia ok dari segi management, cuma aku nampak dia banyak ASSUME, dan beri arahan tak tepat, dah orang bawahan dia macma komputer , lurus bendul .!! sorang cukup aa hantar makanan, bantai semua pi buat apa ? rugi tenaga kerja !!

pastuh komplen depan manager..and one thing aku suka PM bow-tie ni adalah cara dia urus stress .. sentiasa senyum dan otak ligat ..cakap pun relax jek , tak gelabah ...
dan profit book smart dapat pun . NOT BAD !! way to go BOOK SMART !!!

Tiada ulasan: