01 Jun 2005

Carpenter and Cleaner


kawan aku seorang tukang kayu , sudah beristeri dan anak ... live in peace.. aku teruja dengan penatnya dia bekerja mencari sesuap nasi utk anak isteri, isterinya juga bekerja ...sebagai cleaner ...sekali lagi hati aku terusik .. sepatutnya isteri bermain2 dengan anak atau at least bekerja dengan kadar kemampuan seorang wanita ttp di sini , job cleaner digagahinya ... aku dulu pun keje cleaner ... penat hanya Allah Maha Mengetahui .. memang penat gila !!

dah penat kita sapu lantai, depan mata orang lalu kotorkan .... hati rasa nak kakikan mamat tak sekolah ni !! pi aa re-route kat simpang mana2 . ni depan2 aku ko lalu meninggalkan kesan tapak kaki mu ...argh....tapi itulah realiti ...

keje tukang kayu aku just involve secara sukarela . tapi kepenataan pun boleh tahan , as a conclusion , semua kerja penat , mencuri pun penat , dalam kubur lagi penat , kat padang masyhar lagi penat , kat titian sirot lagi penat ...habis kat mana tak penat ?????????


SENDIRI MAHU HIINGAT AAA BROTHERR

1 ulasan:

salman ® berkata...

dalam jamban la relek sket pun. tu pun kalau tak cirit birit. eheheh