29 Jun 2005

Blues mat rempit


semlm member aku accident , patah bahu aku rasa..sempat ziarah dia ...adehh...ni aa nasib mat rempit (MR)...mentimun di tengah jalan ... bukan tak nak bawak kete..tapi mulut tol menganga rakus mengetedaroh duit2 kami yang begitu berharga...so, dah ada motor , rempit je aaa..parking pun senang...selit kat kat divider jalan pun tarak hal ...

kesian gak ...nak buang air kecik pun tak leh ... kene guna cara darurat ....aku borak sedas dua..tengok2 dia dah lalok .. tak pee .. aku berambus dulu....lepas balik opis...terus aku tak caya kat kete2 kat KL nih...kekadang ada yg letak otak kat lutut bila bawa kete ... pakai belasah je tak kira MR² ni .... kite tergolek , depa berdesup hilang..tinggal kite terkial2 jaga henpon dan dompet dalam kesakitan ...tapi henpon kawan aku tu kene 'belasah' ..ntah kutu mana cilok !! siut tul !!!

Tiada ulasan: