27 Mei 2005

thank you


wahh....lama gila aku tak update blog...bila something berlaku perubahan dalam daily life kita, kekadang mende yg selalu kita buat, kita akan lupa , dalam kes aku , selalu aa.. hehhe.....i like writing ... dan sekarang aku cuba tulis something yg useful, something yg provocative, yang kreatif, yang menggerakan otak , ttp SANTAI tidak sampai kene diabetes pulak kepada pembaca ...tidak pulak terlampau ringan sehingga jadi sampah !!

as usual, aku setting baik ngan sen , rabu mlm , membistrokan diri sampai tepu otak ,,, memandangkan dia ni father-going-to-be, aku pun share2 apa2 yg patut, dia pun power gak dalam memberi pendapat... so bothway aaa....!!!
tq ...

mlm tadi khatam crita "Kingdom Of Heaven "...membuatkan aku ingin terus menulis ...nntkan kemunculan !! c'ya .....

Tiada ulasan: