10 Mei 2005

saiber-jaya



driving kancil to Cyberjaya today .. 30 minutes clocked with 80kmph..good start with novice level like me .. ehhe....

semlm hari LEM bagi aku ... termenung all night long sampai terlelap, got a big prob , that i think i need someone to consult with. adakah ada jalan penyelesaian ? adakah aku terlalu lembut dalam membuat keputusan ? atau terlalu keras ? atau tidak ada pendirian ? wahhh....!! 'hang' otak aku pikiaq sampai terlelap ... Ya Allah! Ya Rahman! Ya Rahim ! berikan hambaMu yang hina ini jalan keluar...sesungguhnya engkau sahaja tempat aku memohon ... amenn!!

Malaysian Top Host
sempat tengok, boring pasal depa highlight yang layak ... aku suka tengok kawan2 yang gagal ... tengok depa bertarung dengan senjata yang kurang mantap , berhadapan dengan 3 makhluk yg bersiap sedia member kutukan ..hehhe.... mostly pompuan yang layak!! laki2 tak ramai ... bias ke ? ke memang pompuan power ? heheh...lantak ko lah ... tapi at least someday aku dapat aa tengok pompuan bertudung litup yang layak .. err. Wardina ? dare to join ?

1 ulasan:

salman ® berkata...

awat tak habaq mai saiber-jaya. boleh ku bawa ronda² di saiber yg tak berapa jaya nih..eheh