06 Mei 2005

Pelanduk 2 serupa

dah nak balik .. tiba2 dapat idea nak tulis ... pasal ni .. aku experience ni sejak zaman menengah .. muka sejibik cam aku ... aku rasa macam malu plak (apa ke bangang rasa malu , mamat the other side tu pun tak di minta lahir muka macam aku .. hehhhe..ye la ! aku pun remaja lagi time tuh).. seperti biasa jadi modal aa kengkawan kutuk aku .... adik aku aa.. abg aku .. macm mcam modal nak kenakan aku .. cis !!

lepas tuh , reda sebentar, tak jumpa dah klon aku .. tup!tup! *muzik p-ramlee dalam filem apabila scene suspen ..*
aku ingat lagi masa kat UUM, masa orientasi degree, masa on the way je Dewan MAS....bbrp student pandang2 kat aku .. bukan takat laki , pompuan pun pandang....Lahh!!! pe hal???? muka aku cam Anuar Zain ke ???

aku betul2 konfius !! pesal korang ushar pelik time tengok aku ... arghhhh!! apa salah aku ?? aku tak pernah tampaq orang mahupun mencuri motor orang ... kenapa aku di perlakukan seperti ini ?

selang bbrp hari lepas kuliah mula...rupa2nya ... aku ada kembar ... ya Allah! muka sebijik cam aku .. termasuk warna kulit , rambut , tinggi, tahap kehenseman, cuma slang ada utagha sikit , aku ketimuran sikit ... e cheh .....!!

yerp! aku malu pada mulanya .. rasa tak mahu bertembung .. tapi last2 , i dun give a damn aa....c'mon , grow upp!! kita dah besaq ..e cheh !! ta rak hal lepas tu .. kta orang siap ngaku adik beradik lagi ...hehhe ...memang pun kan ? we are MUSLIM !!!

p/s : ...dan aku dah lost contact ngan dia ... mungkin buat plastic surgery utk mengelakkan persamaan .hehehheh...gurau jek ... jgn marah aa...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ehehehehehe..

sapa gunx? batch ko eks?

delinn